×  

Drogi Użytkowniku,

przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów. Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez naszych partnerów reklamowych dla celów opisanych poniżej. Jeżeli chcesz podjąć tę decyzję przy innej okazji, to kliknij w przycisk "Przypomnij później".

Stosowanie plików cookies i innych technologii
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:

- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
- Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
- Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
- Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce prywatności, w ramach której będziesz mógł odwołać zgodę.

Spis pokemonów: Kanto | Johto | Hoenn | Sinnoh | Unova | Kalos | Alola | Mega ewolucje | Inne
Togedemaru
Numer ID #777
Gatunek Togedemaru
Typ
  
Min. poziom 1
Ewolucja brak
Przedmiot ewolucji brak
Łapanie możliwy do złapania
Trudność złapania: średnia
Forma żeńska: tak
Forma z jajka: Togedemaru
Występowanie
Shiny
Przyrosty
Atak +5
Obrona +4
Atak spe +3
Obr spe +4
Życie +20
Szybkość +5
Parametry podstawowe
Atak 98
Obrona 63
Atak spe 40
Obr spe 73
Życie 65
Szybkość 96
Odporności:
0.5210.50.50.250.50120.2540.50.510.50.50.5

Ataki przez poziom

Typ Rodzaj Nazwa Od poziomu Moc Celność Opis działania PP
Tackle Na start 50 100 30
ThunderShock Na start 40 100 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. 30
Defense Curl 5 0 100 Zwiększa obronę używającego o 1 poziom. 40
Rollout 9 30 80 Atakujemy od 1 do 5 razy na rundę 20
Charge 13 0 100 Zwiększa moc ataków elektrycznych pokemona używającego dwukrotnie. Atak jednorazowy. 20
Spark 17 65 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. 20
Nuzzle 21 20 100 Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika. 20
Magnet Rise 25 0 100 Uodparnia używającego na ataki typu ziemnego. 10
Discharge 29 80 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. 15
Zing Zap 33 80 100 30% procent na oszołomienie przeciwnika. 10
Electric Terrain 37 0 100 Po użyciu przez 5 rund chroni używającego przed usypiającymi atakami przeciwnika. 10
Wild Charge 41 90 100 W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 25% z zadanych obrażeń. 15
Pin Missile 45 25 85 Atakuje 4-5 razy na rundę. 20
Spiky Shield 49 0 100 Chroni używającego po użyciu przez 2 rundy przed atakami zadającymi obrażenie (nie chroni jednak przed ruchami statusowymi). 10
Fell Stinger 53 50 100 Zwiększa atak używającego o 3 poziomy. 25

Ataki przez TM

Atak TM Nazwa Od poziomu
TM 4 Substitute 1
TM 32 Double Team 1
TM 33 Reflect 1
TM 45 Thunder Wave 1
TM 76 Attract 5
TM 83 Sleep Talk 8
TM 61 Protect 10
TM 82 Swagger 10
TM 6 Toxic 15
TM 56 Hidden Power 15
TM 65 Frustration 15
TM 68 Return 15
TM 193 Work Up 15
TM 188 Volt Switch 25
TM 108 Facade 30
TM 158 U-turn 30
TM 137 Fling 35
TM 179 Round 35
TM 24 Thunderbolt 40
TM 156 Grass Knot 40
TM 44 Rest 45
TM 77 Thief 45
TM 138 Charge Beam 45
TM 155 Poison Jab 45
TM 25 Thunder 50
TM 144 Payback 50
TM 149 Gyro Ball 50
TM 194 Wild Charge 50
TM 145 Giga Impact 60