Numer ID | #800 | ||
Gatunek | Necrozma | ||
Typ | |||
Min. poziom | 100 | ||
Ewolucja | brak | ||
Przedmiot ewolucji | brak | ||
Łapanie | Po pokonaniu wszystkich Komnat Legend w Alola | ||
Trudność złapania: | duża | ||
Forma żeńska: | nie | ||
Forma z jajka: | Necrozma |
Atak | +6 | |
---|---|---|
Obrona | +6 | |
Atak spe | +7 | |
Obr spe | +5 | |
Życie | +25 | |
Szybkość | +4 | |
Atak | 107 | |
---|---|---|
Obrona | 101 | |
Atak spe | 127 | |
Obr spe | 89 | |
Życie | 97 | |
Szybkość | 79 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0.5 | 1 | 2 | 0.5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 |
Ewolucja
|
Inne formy pokemona:
Ataki przez poziom
Typ | Rodzaj | Nazwa | Od poziomu | Moc | Celność | Opis działania | PP |
Moonlight | Na start | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. | 5 | ||
Confusion | Na start | 50 | 100 | 10% szans na oszołomienie przeciwnika. | 25 | ||
Mirror Shot | Na start | 65 | 85 | 30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | 10 | ||
Metal Claw | Na start | 50 | 95 | 10% szans na zwiększenie ataku używającego o 1 poziom | 35 | ||
Morning Sun | Na start | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. | 5 | ||
Charge Beam | Na start | 50 | 90 | 70% szans na podniesienie ataku specjalnego używającego o 1 poziom. | 10 | ||
Slash | 7 | 70 | 100 | Zwiększona szansa na cios krytyczny. | 20 | ||
Stored Power | 13 | 20 | 100 | Im więcej statystyk ataku specjalnego zwiększył sobie przeciwnik, tym większa moc ataku. (80 x (aktualny atak specjalny przeciwnika / startowy atak specjalny przeciwnika). Maksymalna moc ataku to 250. | 10 | ||
Rock Blast | 19 | 25 | 90 | Atakuje 4-5 razy w rundzie. | 10 | ||
Night Slash | 23 | 70 | 100 | Zwiększona szansa na cios krytyczny. | 15 | ||
Gravity | 31 | 0 | 100 | Usuwa odporność pokemonów latających na ataki typu ziemnego. | 5 | ||
Psycho Cut | 37 | 70 | 100 | Zwiększona szansa na cios krytyczny. | 20 | ||
Power Gem | 43 | 80 | 100 | 20 | |||
Photon Geyser | 47 | 100 | 100 | Porównuje statystyki Obrony i Obrony Specjalnej przeciwnika. Jeśli Obrona przeciwnika jest mniejsza niż jego Obrona Specjalna, będzie to ruch fizyczny, w przeciwnym wypadku będzie ruchem specjalnym. | 5 | ||
Autotomize | 47 | 0 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy. | 15 | ||
Stealth Rock | 53 | 45 | 95 | Jeśli trafia więzi przeciwnika w kamiennej pułapce. | 20 | ||
Iron Defense | 59 | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o dwa poziomy. | 15 | ||
Wring Out | 67 | 120 | 100 | Moc ataku zależna jest od życia używającego od 1 do 120 (aktualne życie / maksymalne życie x 120). | 5 | ||
Prismatic Laser | 73 | 160 | 100 | 50% procent na oszołomienie przeciwnika. | 10 |
Ataki przez TM
Atak TM | Nazwa | Od poziomu |
TM 3 | Swords Dance | 1 |
TM 4 | Substitute | 1 |
TM 32 | Double Team | 1 |
TM 33 | Reflect | 1 |
TM 45 | Thunder Wave | 1 |
TM 101 | Light Screen | 1 |
TM 83 | Sleep Talk | 8 |
TM 61 | Protect | 10 |
TM 82 | Swagger | 10 |
TM 6 | Toxic | 15 |
TM 56 | Hidden Power | 15 |
TM 65 | Frustration | 15 |
TM 68 | Return | 15 |
TM 146 | Rock Polish | 15 |
TM 186 | Embargo | 15 |
TM 96 | Calm Mind | 20 |
TM 105 | Rock Tomb | 25 |
TM 103 | Brick Break | 30 |
TM 106 | Aerial Ace | 30 |
TM 108 | Facade | 30 |
TM 48 | Rock Slide | 31 |
TM 137 | Fling | 35 |
TM 143 | Shadow Claw | 35 |
TM 179 | Round | 35 |
TM 29 | Psychic | 40 |
TM 152 | Dark Pulse | 40 |
TM 153 | X-Scissor | 40 |
TM 159 | Flash Cannon | 40 |
TM 160 | Trick Room | 40 |
TM 172 | Psyshock | 40 |
TM 190 | Bulldoze | 40 |
TM 26 | Earthquake | 44 |
TM 44 | Rest | 45 |
TM 77 | Thief | 45 |
TM 138 | Charge Beam | 45 |
TM 147 | Stone Edge | 45 |
TM 149 | Gyro Ball | 50 |
TM 15 | Hyper Beam | 60 |
TM 145 | Giga Impact | 60 |